Post by morrsagenoonse on Feb 12, 2022 4:03:37 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rick and Morty: Pocket Mortys ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rick and Morty: Pocket Mortys IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ uithoudingsvermogen vergroten hack ▞▞▞
▞▞▞ Rick and Morty: Pocket Mortys 2022 version ▞▞▞
Goed spel, maar hij start niet meer op, hij blijft gewoon hangen in het laadscherm
Ik ben dol op het concept en de serie, maar deze Pokemon-kloon is verre van een definitieve build. Ik neem aan dat de haakjesstructuur voor de bewegingen van elk personage in hun werkelijke registerwaarden is geschreven, wat betekent dat elke keer dat je een nieuwe morty vangt, je gegevens exponentieel worden verhoogd, aangezien ik er ooit ongeveer 20 heb verzameld, hoewel ze duidelijk in de kinderopvang zijn, en niet actief sprites uitvoeren mijn spel begint te crashen, zelfs bij het laadscherm. De limiet van 10 items is krankzinnig in vergelijking met GB en geen verkoop betekent verspilling van niet-ophaalbare items
Rick and Morty: Pocket Mortys Simulator ids
Ik hou zo veel van dit spel, maar ik heb een probleem. Het probleem dat ik heb, is dat wanneer ik mijn opslag probeer te laden, het begint te laden, maar het zal me steeds terugbrengen naar het laad-a-opslagmenu. Los dit alsjeblieft op. Ik wil dit echt nog een keer spelen.👍
er moet en station zijn waar je met de trein moet gaan en met een soort auto dan is dat koel willen je kan niet chatten maar het is leuk
Best goed
cool spel goede gob
Terug naar 1 ster! Wat de werkelijke f#@k!? Het gebruik van meeseeks-boxen en halzingers om van plekken in de vechtkuil te springen, maakt je alleen maar vijzels. Met nog één tegenstander over, hebben deze mfers me opgestart, alle inventarisitems meegenomen EN gezegd dat ik het gevecht had verloren. Er is ook niets mis met verbinding, het is gewoon diefstal! Het menu Uitdagingen is ook helemaal up-to-date. Er worden slechts 2 uitdagingen weergegeven, zelfs met (5) ongeziene uitdagingen in het hoofdmenu. Beide glitches zijn onaanvaardbaar!
In staat zijn om met andere mensen te vechten en Mortys te verzamelen, maakt het spel erg leuk, ik zou dit spel aanraden aan iedereen die van Pokemon houdt ❤ Update: ben nog steeds dol op het spel zelf, maar er is een probleem geweest met inloggen, en ik moest herstart mijn spel meerdere keren, verlies geheugen en geld van het vorige account. Is er een manier om dit op te lossen?
Multiplayer-modus is kapot (
Ik vind dit spel echt leuk, maar ik vind het niet leuk dat ik dit spel elke keer opnieuw moet opstarten als dit spel ervoor zorgt dat ik al mijn voortgang opnieuw moet opstarten en vast kom te zitten in het laadscherm
De game is geweldig en erg leuk om te spelen, maar het punt is dat wanneer je de game verwijdert, het verschillende dingen opslaat en wanneer je erop drukt, duurt het een eeuwigheid voordat de game is geladen, dus 3 sterren
Beste mobiele game ooit. Ik vind dit geweldig en dit gaf me veel plezier op school
Ik heb een aanbieding gekocht en ik kreeg niks
Praat gewoon nl lol, ze hebben vertaler, verspil je vercrackte engels niet😂
Yo de game is goed, maar slechts één ding...Kun je meer gebieden toevoegen om te verkennen, en nieuwe morty's vinden die bij dat specifieke gebied passen en ze moeten een connectie hebben met hun corresponderende gebied en een speciale outfit hebben die past met de omgeving!! als een alternatieve versie van Japan en het zou JoJos Bizarre Adventures-thema's kunnen zijn !! zoals Morty Kujo, Rick Joestar, Beth Joestar, Summer Polnereff, SnowBall Iggy, Jerry Nakori, ETC ...... Dus ik hoop dat je mijn recensie kiest en wijzigingen aanbrengt, Thx!
Ik speelde dit spel altijd, maar nu heb ik een nieuwe tablet en het is van hetzelfde merk. En het kan niet eens worden geïnstalleerd
เกมนักล่าไดโนมฤตยู ผจญภัย jkp
Beste Pokémon-parodie ooit.
Bezig met laden....
Goed plot, maar je zou in staat moeten zijn om op te pikken van een eerdere save. Ik ben ingelogd op mijn gaming-account, dus mijn gegevens zouden automatisch moeten blijven hangen als de app wordt verwijderd en opnieuw gedownload, maar dat gebeurde niet. ik was behoorlijk ver en wil niet helemaal opnieuw beginnen.
Dus ik had hier een probleem toen ik het opnieuw installeerde, het koos mij om een opslagbestand te selecteren een met 144 mortys een een met 147 mortys dus ik kies degene met de meeste mortys daarna het laadde me niet eens in het spel het vertelde me dat ik mijn opslagbestand opnieuw moest selecteren, maar deze keer is degene die ik kies weg en degene met 144 mortys is ook verdwenen als ik het opnieuw open Ik verloor al mijn voortgang, fix je spel zwemmen voor volwassenen Ik verloor alles
Leuke Pokémon-gameplay
Geweldig spel
Ik had de game een paar dagen geleden gedownload en maakte meteen een enorme vooruitgang, en vandaag wilde de game niet opstarten. Dus ik heb het verwijderd en opnieuw gedownload om al mijn voortgang verloren te vinden. Je moet deze game niet downloaden, wie dit ook leest, ze nemen je voortgang zonder reden.
U kunt uw account niet herstellen, het is plotseling gestopt met werken en begon me vanaf het begin en ik heb 4 tot 3 keer problemen gehad. Help als er een manier is om het te herstellen.
Leuk spel!
Erg leuk, sowieso geript van pokemon maar dat maakt niet uit
erg leuk
Dit is een kankerspel
De enige reden waarom het een ster is, is omdat ik er niet eens in kan komen om het verdomde spel te spelen Ik zit vast bij het laden, ik heb zelfs geen tutorial kunnen doen, fix dit
Rick and Morty: Pocket Mortys असल की नकल वाले गेम gbd
Ik hou van R&M en deze game is geweldig😂😍😍🤓🤓🤓🤓🤓🤓
Leuk spel maar kun je meer verhaal toevoegen aan Campane? Kun je ook meer niveaus toevoegen, zodat het meer je morty's bewerkt tot level 200 of 1000?
ik vind de app erg leuk en het helpt tegen een beetje verveling, maar het maakt me echt van streek als ik deze bug in het spel zie. een aanval heeft een nauwkeurigheid van 95%, maar mist 20% van de tijd. repareer alstublieft deze bug. ik heb Pokemon gespeeld en ze hebben bewegingen met een nauwkeurigheid van ongeveer 70% -80% en ik kan die bewegingen vaker landen dan ik de bewegingen in dit spel kan landen. los dit probleem op.
Ik begon er gewoon aan en kwam bij een deel waar ik wilde dat ik multiplayer zou proberen. Game waarschuwde dat ik moest updaten om toegang te krijgen tot multiplayer, in welk geval ik dat deed. Nu kom ik niet verder dan het laadscherm. Merk ook op dat ik me zojuist voor het eerst heb aangemeld bij Google Play sinds ik deze game een week geleden heb gedownload. Nooit problemen gehad totdat ik me aanmeldde. Afgezien van de laadfout, zou ik het 5 sterren geven voor de algehele constructie van het spel. Repareer alstublieft
goeie gimma bro
Dit spel was vroeger echt goed, ik was verslaafd, maar nu heeft het veel bugs en voor mij laat het me niet eens meer toe in mijn geredde wereld. Heb geen hekel aan zwemmen voor volwassenen, omdat ze hoogstwaarschijnlijk niet de tijd hebben om het spel op te poetsen en aan hun show te werken, dus zorg ervoor dat ze wat speling hebben.
Ik had automatisch weer 2 logins nodig en het werkte niet, ik heb het 2 keer geprobeerd en waarom heb je eenhoornaanval verwijderd, het is verbazingwekkend en uitdagend genoeg
Ben dol op de multiplayer-modus omdat je andere spelers en de campagnemodus kunt uitdagen omdat het een coole verhaallijn heeft
Gevechten zijn een beetje saai en de gameplay veel te traag. Idee is geweldig!
Ik kan het spel niet meer spelen, het blijft hangen in het opslagbestand en blijft laden. Help alstublieft
Ik hou zo ontzettend veel van het spel!, Maar er is één ding dat ik zou willen veranderen, het was vroeger beschikbaar om offline te spelen en ik mis dat, als dat weer mogelijk zou zijn, zou ik er overal van genieten, behalve dat het een goed spel en zeker de moeite waard om te spelen!
Glitch is verholpen, dus daarmee een welverdiende vijfsterrenbeoordeling
Hou van het spel maar kan het niet meer openen. Het laadt gewoon niet
Ik hou van het spelen van het spel, maar het start niet meer, repareer het anders zou ik 5 sterren geven
Ik ben al mijn voortgang kwijt en nu kan het spel niet worden geopend omdat het elke keer crasht als ik het probeer te openen
Zoooo GOED