Post by breaketarpeidi on Feb 9, 2022 18:24:41 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rising Super Chef - Cook Fast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rising Super Chef - Cook Fast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder flere point ▞▞▞
▞▞▞ Rising Super Chef - Cook Fast 2022 version ▞▞▞
Det ser ikke ud til at være nogen måde at opgradere eller tilføje pander eller noget. Det lader til, at du ønsker/har brug for, at jeg bruger rigtige penge til at gøre sådan noget. Nyd spillet, men jeg kommer ikke til at bruge rigtige penge, så afinstalleret!
Jeg er skuffet. Jeg kunne godt lide spillet, men jeg kan ikke komme videre uden penge! Det er ikke fair! Jeg troede, at der er en international lov, der siger, at spil skal kunne spilles uden løn. Ikke godt. Vil snart afinstallere. Kan ikke spille uden penge. Så skuffet.
det er sjovt, jeg kan godt lide de forskellige niveauer, men giver dig ikke tid nok, og det snyder dig nogle gange, men det er stadig sjovt, jeg bestod alle niveauerne, da jeg først startede, og det fik mig til at starte forfra, det kunne jeg ikke lide!
Jeg elsker at spille spillet, men den gamle niveauversion var god, da jeg var på 2765, og nu er det svært at identificere, hvad mit niveau er, da alle d-kort har 1 til 100 niveauer. Også Egyptens niveau på 50 vil snart overstås så hvornår skal d yderligere niveauer 2 tilføjes. Svar hurtigst muligt med en perfekt dato for opdatering.
Rising Super Chef - Cook Fast Arcade fih
Jeg kan lide spillet, jeg kan bare ikke lide, hvor meget alting koster, og også hvor hurtigt kunderne bliver sure, selvom du giver dem popcorn for at holde dem glade. føler også nogle gange, at det er umuligt at nå målet. Jeg synes, disse ting skal forbedres, og måske bliver spillet sjovere
Jeg plejede at elske dette spil. men nu har jeg oplevet konstante problemer fra tvungen stop til nu at have mit betalte månedlige medlemskab væk. kundeservice er meget hurtig til at svare, men jeg har brug for en anden til at hjælpe end Yvonne. For Guds kærlighed, hvorfor er det så svært at forstå, at jeg ikke har fb, jeg vil ikke få en fb-konto til at spille dette eller noget spil. der skal være en anden mulighed (e-mail, måske?) for at tage backup af dine oplysninger i stedet for at blive bedt/tvunget til at have fb.
Dette spil er meget vanedannende. Men de sidste par dage har mit spil været frysende. Jeg bliver ved med at miste energi og må tvinge tæt på. Så trist, at jeg bliver nødt til at finde noget andet at spille nu.
sjov og spænding..
Jeg var forelsket i dette spil. Men problemet er nu på visse niveauer, selv efter at jeg har forberedt og opbevaret retten på forhånd, nogle kunder mister tålmodigheden meget hurtigt og går, og jeg fejler. Kæmper i niveau 325.
Det vil ikke lade mig spille spillet, det bliver ved med at stoppe, når jeg klikker på spillet
Fint og super spil 👌 Jeg nød det meget, men der er ingen opdatering i maskiner, kun 1 skål eller noget er der, så de skulle lave 2 .plzzzz klare det
min oplevelse har været god indtil videre, men i dag var desværre ikke god. Jeg købte for flere dollars, og mine 99 cents blev trukket fra min konto, men jeg modtog ikke mine dollars. Jeg har kontaktet udvikleren via e-mail og endnu ikke svar. Jeg elsker spillet og vil gerne have, hvad jeg V betalte for, da min købshistorik viser, at jeg er en ivrig spiller. men jeg kan ikke modtage mit køb, jeg vil anmode om en refusion
Det tager ikke lang tid at spille for at se, at det bare er endnu et spil (især madlavningstyper), som hævder at være gratis, men som har sådanne begrænsninger, der viser sig umuligt at spille uden at betale dem kontant og fortsætte med at betale. Jeg har undret mig over de spillere, der er villige til at gøre dette efter at have fået at vide, at det er gratis. Jeg afskyr selv falske påstande, og at trykke et par gange i et simpelt hurtigt spil er ikke nok til at tilgive det.
Block Puzzle: Diamond Star Puzzle txz
Jeg plejede at nyde dette spil, indtil de gør nogle niveauer umulige at bestå uden at bruge penge mere to gange i ét spil. Det er bare ikke sjovt længere. Jeg er ikke sikker på, om jeg vil spille dette længere, især i stressede tider som den nuværende situation.
Det er et meget godt spil, og jeg spiller det så meget. Kun på tre dage var jeg på niveau 31. Men da jeg skiftede til spillet næste gang, kom jeg tilbage til niveau 1. Derfor gav jeg kun 4 stjerner.
kan lide spillet meget, men gav kun 4 stjerner, fordi du ikke kan opgradere køkkenudstyr, før du når bestemte niveauer. Hvordan får man ædelstene uden altid at skulle købe dem?
Spillede indtil niveau 30, ude af stand til at fortsætte med nyt kort. Venlig guide. Hvis jeg afslutter spillet efter at have spillet på 30 niveau, så skal jeg igen starte spillet forfra. I dag har jeg spillet spillet og logget ind igen, men samme fejl vises. Venligst guide, da jeg ikke er i stand til at spille de yderligere niveauer
明星大廚-風靡全球的美食瘋狂烹飪之旅 街機 kozw
Elsker at lege. Bare det nogle gange ikke giver mig alle de retter, jeg vinder. Holder ikke tælle godt. Dog meget sjov. 😀
Bliv ved med at skulle købe ædelstene for at bestå spillet SMH
Hygge spil
Jeg nyder offline-spillet, jeg ville bare ønske, at jeg ikke også skulle levere den færdige mad til kunden. Og de ingredienser, jeg skal bruge for at lave retterne, og processen forlænges for at færdiggøre en ret. Du kan forkorte den langvarige smerte for at skabe måltidet fra bunden.. Venligst fix dette. Gameplayet ville være meget bedre. Og hvordan bruger jeg mine penge, jeg tjente i spillet, for at forbedre mit gameplay.. Lidt 2 kompliceret gameplay tror jeg.. Dette kan rettes.
SPIL IKKE MEDMINDRE DU BETALER!! Jeg får 6x den nødvendige mængde mønt osv., spillet giver mig ikke de kunder, jeg har brug for. Det giver så kunder, der løber tør for tålmodighed og går inden for 5 sekunder! Selvom du bliver ved med at tilføje tid med popcornene osv., dropper de tålmodigheden med det samme. Dette kan ikke løses ved at forberede sig på forhånd. Spillet indser, at du ikke betaler, og lader dig pludselig passere. Hvis du forbereder dig på forhånd, vil de ikke bestille det. NU FÅR JEG IKKE MIN TID TIL AT SE TILFØJELSER EFTER 1 STJERNETRATING!
Elsker spillet, det er simpelthen for dyrt at spille. Er nødt til at blive ved med at købe for at komme igennem niveauerne.
Jeg elsker spillet, men ventetiden på nye niveauer er udmattende. Jeg havde også over 800 stjerner, men da jeg spillede spillet for nylig, var de faldet til 70. Jeg vil gerne have mine stjerner tilbage og nye niveauer
🙂 Jo flere niveauer du går op, det gør det SVÆRE at vinde mønter. Når du rører ved genstande, virker det ikke altid og går, hvor det skal. Det er snyd på dette tidspunkt. Jeg afinstallerede det før, og jeg kan se, hvorfor jeg gjorde det. Selv efter at have betjent kunderne, FAIL jeg stadig niveauet.
Jeg ville have givet det 5 stjerner, da jeg elsker at plettere dette spil, men desværre virker spillet overhovedet, jeg installerede det, men jeg vil ikke indlæse helt
Fantastisk spil ærligt, men betal for at følge med eller leve af tilføjer desværre i det andet kort.
Har spillet dette spil i omkring to år nu, og det er en fornøjelse at spille en stressaflastning efter en lang dag på arbejde, hvad jeg bedst kan lide er, at det hjælper din hukommelse fra tidligere spil, du har spillet. Jeg elsker det!!!!! Spiller stadig!!!! og ther forskellige fødevarer og niveauer awesomeness
Nyder virkelig dette spil, men noget gik galt. Jeg loggede ind for at se, at jeg mangler 65 dollars og 235.000 guldmønter. Jeg håber, at disse vil blive returneret.
Tak fordi du sorterede nedenstående problem så hurtigt ❤❤❤Niveau 24 af juleudfordringen..... 1400 point men 655 varer at servere...... er dette korrekt??? Dette vil være umuligt!! Jeg har 2156/1400 og 59/655 kan du venligst tjekke dette ud!? Mange tak 😊
Jeg plejede at elske dette spil, men det er ikke så organiseret! Jeg mener, opskrifterne er meget langt fra hinanden! det er så irriterende! den anden er i venstre side, så løber jeg til den anden side for at få den anden opskrift og går så til midten for at få en anden🙄. Kunderne er væk, før jeg begyndte at lave mad. det burde du rette op på.
Kontinuerlig nedbrud. Indsendte rapporter er meget lidt gjort for at løse, selvom responstiden er god. Der bør gøres mere for at rette fejl, hvor du mister tid, når spillet går ned eller fryser. Afinstallation og geninstallation løser IKKE alle problemer. Efter at have læst andre anmeldelser ser jeg nu, at dette er et vedvarende problem med udviklerne. Prøv også at tilbyde andre premium-genstande i spillet i stedet for det samme hver dag. Slip af med fejlene!!
Godt spil, men tiden er meget mindre i det mindste fra deres side, de burde give 2 minutter og om 2 minutter skulle de give 3 minutter, som mit problem jeg personligt står over for, men hvis du finder madlavningsspil, er det fantastisk, så find dette problem .....
Dette er meget dårligt spil, jeg kan slet ikke lide det, fordi det kun går til trin 30 ...
Sjovt spil. Det fungere ikke ved niveau 1375. Er der nogen der ved hvad der sker.
Godt spil, så længe du opbygger dine penge.
Okay, generelt nyder jeg spillet; men hvor ofte skal apparaterne gå i stykker? Hvorfor kan vi ikke slå et niveau, medmindre vi betaler spillet. De penge, vi sætter på spillet, er på over 500 $ om ugen. Tænk over det ... Niveauer kan ikke afspilles igen. Et spin for hjulet, medmindre vi tilslutter os medlemskabet. Jeg hader, at jeg vinder penge, og det er låst, derfor skal vi bruge flere penge. Dybest set er spillet bygget imod dig. Nogle fødevarer har tre trin. Jeg har spillet bedre spil for pengene.
Dette spil gør mig ked af det meste af tiden, for i det tidlige niveau er der en tyvkunde, der stjæler mad og bliver ved med at dukke op og ignorere. Skal slette denne kunde. Og kundens ventetid er for kort, hvilket gør det svært at spille. Gør noget ved det, tak
Jeg har spillet dette spil i årevis, jeg har ikke en ingrediens, der skal til for at præstere. Hvad sker der?
Dejligt spil.... men vi kan ikke tage to pander på komfuret .... vær venlig at gøre niveauerne nemme .... mange retter der skal vi lave det under givet tid ..... vi kan ikke tage to komfurer, røremaskiner, skåle....
Ville have givet 5 stjerner, men måden at tjene penge på ved at se annoncen er ikke tilgængelig, efter jeg har opdateret den... det er derfor jeg stoppede med at spille den, da jeg ikke har råd til at købe kontanter med penge😞
Jeg elsker virkelig dette spil, de gjorde et godt stykke arbejde med dette spil, jeg giver det fem stjerner med alt, det er sjovt at spille, det er nemt at lære det, bedømme grafikken, jeg anbefaler stærkt dette spil til alle, nemt for børn, nemt for voksne og bare sjovt vidunderligt spil opgrader dit udstyr ret hurtigt her
godt nogle niveauer er svære. Når du beder om et bestemt antal klienter eller retter, har du til hensigt at svigte os niveauet. Jeg bruger måneder på kun at spille ét niveau. Det kan jeg ikke lide